AsF fa 15 anys!

Publicado el: 10/05/2013 / Leido: 8323 veces / Comentarios: 0 / Archivos Adjuntos: 0

Compartir:

AsF fa 15 anys!

 

Avui fa 15 anys que un grup d'arxivers, amb inquietuds professionals i personals, va començar un projecte engrescador que al llarg del temps s'ha anat consolidant.
Des d'AsF volem manifestar el nostre agraïment a totes les persones, entitats i institucions que amb la seva col·laboració fan i han fet possible que avui puguem celebrar-ho.
En especial, cal reconèixer l'esforç de totes les persones que han participat activament en les diferents Juntes i el de totes aquelles que han donat suport a aquesta iniciativa d'arxivística solidària, ja sigui com a sòcies o col·laboradores.
La tasca portada a terme ha contribuït, sens dubte, a normalitzar la nostra professió, i ha significat un recurs rellevant en la defensa de la identitat de les persones i els pobles i dels drets humans en general.
Per molts anys i endavant!
 
Pedro Larrègle
Arxivers sense Fronteres Espanya
http://www.arxivers.org/ca/index.php

-

¡ AsF cumple 15 años!

 

Hoy hace 15 años que un grupo de archiveros, con inquietudes profesionales y personales, comenzó un proyecto ilusionante que con el paso del tiempo se ha ido consolidando.
Desde AsF queremos manifestar nuestro agradecimiento a todas aquellas personas, entidades e instituciones que con su colaboración hacen y han hecho posible que hoy podamos celebrarlo.
En especial se debe reconocer el esfuerzo de todas las personas que han participado activamente en las sucesivas Juntas y el de todas aquellas que han apoyado esta iniciativa archivística solidaria, ya sea como socias o como colaboradoras.
El trabajo llevado a cabo a contribuido, sin ningún género de duda, a normalizar nuestra profesión, y ha supuesto un recurso relevante en la defensa de la identidad de las personas y los pueblos y de los derechos humanos en general.
Por muchos años y ¡ adelante!


Pedro Larrègle
Archiveros sin Fronteras España
http://www.arxivers.org/es/index.php

 

Publicado el: 10/05/2013 / Leido: 8323 veces / Comentarios: 0 / Archivos Adjuntos: 0

Compartir:
Dejar comentario

Comentarios